معارفه ی ذیحساب جدید هواشناسی لرستان

تاریخ ارسال : چهار شنبه, 11 خرداد 1401

مراسم تودیع و معارفه ذیحساب هواشناسی لرستان با حضور مدیر کل هواشناسی لرستان و رییس خزانه معین لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی لرستان معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین لرستان از هواشناسی بازدید و با مدیر کل و کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو نمود در این دیدار که به منظور معرفی ذیحساب جدید هواشناسی لرستان انجام شد، بهروز مرادپور ضمن تقدیر و تشکر از علی سیف پور ذیحساب قبلی هواشناسی، گفت ایشان به عنوان عضوی از همکاران هواشناسی علاوه براینکه تعامل سازنده ای در جهت پیشبرد اهداف سیستم داشتند الگوی اخلاق برای همکاران بودند و رفتار و منش ایشان در کنار فعالیت هایی که در جدب اعتبارات داشتند مثال زدنی است.
وی در ادامه تلاشهای وی را در همکاری با معاونت توسعه مدیریت و منابع درتهیه صورتهای مالی و جذب اعتبارات شایان تقدیر دانست و افزود هواشناسی لرستان جزو دستگاههای پیشرو در جذب اعتبارات است و لازم است که ذیحساب وهمکاران معاونت توسعه مدیریت و منابع تلاش بسیاری در جهت رفع چالشها و مشکلات اداره کل داشته و بتوانند اعتبارات جذب شده را به درستی و در جهت پیشرفت اهداف هواشناسی هزینه نماید.
مرادپور در ادامه ضمن خیر مقدم به مجتبی اسدی ذیحساب جدید  گفت: امید است ایشان نیز با تجربه خوبی که در این زمینه دارند هواشناسی را در جهت پیشبرد اهداف سازمانی یاری نماید.
درادامه  علی سبزوار معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین استان لرستان  ضمن تشکر از علی سیف پور، گفت یکی از حساسترین پست های سازمانی در سیستم مالی کشور ذیحسابی است و حرکت صحیح در این مسیر، مستلزم درک و همکاری متقابل 
می باشد.
وی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب آقای علی سیف پور،  ابراز امیدواری نمود آقای مجتبی اسدی ذیحساب جدید   با سابقه خوب و تدبیرشان درادامه مسیر و در چارچوب قانون هواشناسی لرستان را در پیشبرد اهداف سازمانی یاری نماید.
در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از علی سیف پور تجلیل  و مجتبی اسدی به عنوان ذیحساب جدید هواشناسی لرستان معرفی شد.