بازدید دادستان خرم آباد از هواشناسی لرستان

تاریخ ارسال : شنبه, 22 مهر 1402

  دادستان خرم آباد در بازدید از هواشناسی لرستان با مدیر کل و کارکنان شیفت مرکز پیش بینی هواشناسی لرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی هواشناسی لرستان داریوش شاهون وند دادستان شهرستان خرم آباد روز پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ به منظور اطلاع از روند عملکرد این اداره کل بخصوص در بحث صدور و اطلاعرسانی پیش بینی و هشدارهای جوی به عموم مردم بطور سرزده از مرکز پیش بینی هواشناسی لرستان بازدید و با مدیر کل و کارکنان شیفت مرکز پیش بینی دیدار گفتگو کردند.
در ابتدای این بازدید بهروز مرادپور مدیر کل هواشناسی لرستان ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از عملکرد هواشناسی طی ۳ سال اخیر ارائه نمودند.
مرادپور در ادامه در خصوص پروژه رادار گفت: سامانه رادار از مصوبات سفر اول ریاست محترم جمهور به استان بود که عملیات ساختمانی و همچنین نصب تجهیزات آن به اتمام رسیده و به امید خدا در سفر دوم ریاست محترم جمهور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید 
 ایشان در خصوص وضعیت بارندگی امسال گفت بارشهای پاییز و زمستان امسال نرمال و بیش از نرمال پیش بینی شده است.
در ادامه راضیه پیله وران رییس اداره پیش بینی هواشناسی لرستان گزارشی از نحوه صدور پیش بینی و هشدارهای جوی ارائه نمودند.

 در پایان دادستان شهرستان خرم آباد با اشاره به اهمیت هواشناسی در توسعه ی پایدار، گفت: در سالهای اخیر شاهد رخداد پدیده های مخرب جوی فراوانی بودیم که اگر زحمات و خدمات مجموعه ی خدوم و زحمتکش هواشناسی نبود خسارات جانی و مالی زیادی به کشور و استان وارد می شد.
داریوش شاهون وند در ادامه گفت: به منظور تحقق اهداف هر چه بهتر سازمان ها و نهاد های دولتی، تخصص بایستی جایگزین مدرک گرایی شود‌.
دادستان مرکز استان لرستان تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی استان بایستی در خصوص عملکرد و اقدامات انجام گرفته اطلاع رسانی لازم به منظور شفاف سازی و روشن شدن افکار عمومی داشته باشند.
شاهون وند در پایان تاکید کرد: دستگاه قضا به طور ویژه و تمام قد حامی دستگاه های اجرایی به منظور پیشرفت اهداف کلان استان است.